zaterdag 5 september 2015

Winter 2015 : Fashion.

Hallo iedereen,

Ik heb eens in een paar modebladeren doorbladerd en ik zag dat er veel bordeaux tinten werden gebruikt voor deze herfst - winter collectie.
De volgende afbeeldingen zijn van Esprit en ik zal je de link ook geven waar dat je deze mooie kledij kan kopen.

*Bordeaux is men favoriete kleur , dus zal ik binnenkort ook wel bordeaux dragen ;)

Dit is de link waar je deze mooie kledij van Esprit kan kopen : 


Dit zijn paar afbeeldingen van men wish list bij Esprit ;)




Het volgende dat ik wil bespreken met jullie is dat er weer een trend opgekomen is ;)
NEP BONT !
Dat draag ik niet, maar als ik iets zou mooi zien in de winkel dat NEP BONT is dan zou ik het misschien wel kopen.

Hieronder paar afbeeldingen : 




In Primark te koop ladies.


























Zo dit was mijn artikel over FASHION 2015, ik heb 2 stijlen met jullie besproken.
Wat zijn jullie favoriete kledingstukken, qua stoffen, kleuren voor deze winter?
Waar gaan jullie meestal jullie kledij kopen? Wat zijn jullie stijlen?
Laat het me weten in de comments ladies.

XOXO Naomi








Geen opmerkingen: