zaterdag 27 augustus 2016

BEAUTY / LIFESTYLE GASTBLOGGER GEZOCHT.

Hallo iedereen,

Zoals jullie weten beginnen er in September weer de lessen. En ik moet dan ook weer beginnen werken als bus begeleidster voor kinderen met een beperking en ga ik ook niet zoveel tijd hebben om een blog artikel te kunnen schrijven. Maar ga natuurlijk zoveel mogelijk blogartikelen inplannen, zodat jullie ook niet weggaan van mijn blog! Want mijn volgers betekenen alles voor mij!
Dus zoals jullie al weten heb ik een beauty blog met een lichte sparkle lifestyle erin.En ben dus ik op zoek naar een gastblogger die ook in Beauty of Lifestyle geïnteresseerd is.


Als dat jou is dan mag je altijd een mailtje zenden naar : 
naomitje90@hotmail.com en mij vertellen waarom jij men gastblogger wilt worden voor mijn blog.

Wat ik wil weten van jou.
Dus wat ik wil weten van jou is of dat jezelf blogger zijt of dat je gewoon lijk als ik heel veel van beauty of lifestyle hou. Dan zou ik willen dat je het artikel schrijft op mijn blog ook op jouw social media deelt.

Dan zouden we ook mailen naar elkaar hoe dat we het zouden doen. bv: Welk artikel: beauty of lifestyle gerelateerd en wanneer je het artikel dan zou willen schrijven voor mijn blog, enz... 

P.s.: Ik kan dan ook producten dat ik krijg naar u zenden om daar dan een artikel over te schrijven wat u bevindingen daarover zijn.

Dus als je u geroepen voelt, stuur dan een mailtje naar :
naomitje90@hotmail.com

Liefs Naomi x

9 opmerkingen:

Sonja zei

Wat leuk! Ik ga er even over nadenken of ik het kan inpassen... ♥️

Unknown zei

Ik heb je gemaild!

BeautySpot zei

Dat is goed lieverd 😘❤️

BeautySpot zei

Dat heb ik gezien lieverd 😘
Ik ga vanavond reageren ^^

😘❤️

Jana zei

Heel leuk, voor hoelang zou het gastbloggen dan zijn? Ben zeer benieuwd!

BeautySpot zei

Te zien hoe goed dat de artikelen zijn. Of het kan elke maand iemand anders ook zijn natuurlijk. Best een mail sturen naar mijn mailadres ^^

Liefs Naomi

Emke De Jonghe zei

Ik ga je nu een mailtje sturen want het lijkt me erg leuk om je helpen! x

BeautySpot zei

@ Emke
Heel erg bedankt voor je mail :D

Liefs Naomi <3

Julia... zei

Ik stuur je even een mailtje