woensdag 10 augustus 2016

OUTFIT OF THE NIGHT | BEAUTYSPOT.

Hi everybody,

Ik heb nu een outfit of the night bedacht. Als jullie dit leuk vinden, mogen jullie je outfits of the night altijd delen via de hashtag #outfitsofthenightnaomii op Instagram.
Als jullie mijn outfit of the night willen zien, dan kan je dit hier lezen...


Deze oufit of the night is dus voor s'avonds bedoeld.
Vond dit een heel erg mooie combo.

- Donkerblauw topje : Esprit.
- Rok : M&S Mode.
Tasje : Veritas.

Dus als jullie nieuwsgierig zijn naar meer, mag je dit zeker en vast in de comments zeggen. 
Dat vind ik wel leuk.

Wat vinden jullie van het idee "outfit of the night"?

Liefs Naomi x


2 opmerkingen:

Homemadepicturemania Sao Nonac zei

Dat is een mooie outfit om uit eten te gaan of naar een verjaardag.
Ik hoop dat de shop waar je de rok had gekocht er nog is....
Want ik had pas geleden van de nieuwe collectie prachtige items gezien.

Xoxo

BeautySpot zei

Ja hoor.
Die is er nog altijd hoor meid.
Dankjewel voor het compliment! ❤️😘