donderdag 8 september 2016

GASTBLOG VAN SHARON [homeofsha.nl] | Tweezerman.

Hallo lieve lezeres / lezer,

Een tijdje geleden gaf ik al aan dat ik op zoek was naar een gastblogger beauty / lifestyle gericht. Er is daar heel veel aanvraag op gekomen en ik wil iedereen over dezelfde kam scheren, zo heb ik het volgende voor jullie in petto, ik ga iedere gastblogger een maand lang laten bloggen voor jullie. Dat wil zeggen dat er 1x per week een artikel online gaat komen van die gastblogger en zo kies ik dan op het einde als alle gastbloggers aan de beurt zijn geweest, mijn vaste gastblogger. Zo is het eerlijk voor iedereen! De gast blogger van deze maand weten jullie natuurlijk al... dit kan je in dit artikel lezen. Waar het artikel nu over zal gaan, lees je hier verder... 




Dit is dus het tweede artikel van Sharon, ik vond het artikel toen ik het las heel erg leuk om te lezen!

Dus nu ga ik het aan haar overlaten :D ...

Hoiii,

Wenkbrauwen epileren, ik laat het vaak doen maar als er een paar haartjes groeien is dit gemakkelijk zelf met de Tweezerman weg te halen, wereldberoemd merk en ik gebruik de mijne al zeker 10 jaar. Wat een topper. Weet werkelijk elk fijn haartje te pakken.
En ik heb die van mij eigenlijk nog nooit laten slijpen, brengt me meteen op het idee om dat toch eens te gaan doen. Want het leuke is, ze hebben namelijk een gratis slijpservice!

Als je schaar, knipper of pincet door normaal gebruik bot zijn geworden, kunnen ze gratis voor je worden geslepen. Mits de punten herslepen kunnen worden.
Voor meer info kan je kijken op de site van Tweezerman.

Ze hebben nog veel meer fantastische tools. 
Voor optimale krul van je wimpers is er de wimper krultang. Ik wist bijvoorbeeld al dat die bestond maar voor mij een tool die ik nooit gebruik. Vriendin heeft er 1 en WAUW! Ook al weer zo een fijne, ik vind de producten van Tweezerman dus echt een aanrader en hopelijk jullie ook!

Als laatste heb ik zelf in mijn assortiment de inklapbare wimper kam. Je hebt wel eens mascara die op het end wat dikker is, dan ben je perfect opgemaakt en lukt het niet met de mascara. Bv: Een klontje of ze plakken aan elkaar. Een oud mascara borsteltje wil dan ook wel eens helpen. Maar dit wimper kammetje van Tweezerman is zoveel beter!
Het kammetje is van staal en kan je wimpers perfect uit elkaar halen voor een perfect resultaat.
Als je iets speciaals hebt qua look kan het als de mascara nog nat is de wimpers opzij of recht omhoog kammen, beetje gek effect maar misschien heb je nog eens een speciale party! 

Succes dames met deze musthaves!

Info.
Tweezerman is te koop in Nederland, bij Douglas en Etos en op Tweezerman zelf.

Dit artikel is geschreven van Sharon van homeofsha.nl.

Info.
Jullie kunnen haar zeker volgen op social media!
Sharon : Homeofsha Blog.
Instagram : Homeosha Instagram.

Jullie mogen altijd opbouwende kritiek geven zolang het maar beleefd blijft!

Wat vinden jullie van dit artikel? Interessant?

Liefs Naomi

2 opmerkingen:

Mariska zei

Die slijpservice is wel echt heel goed! Dat zo'n ding zo lang mee gaat joh :O dan is 'ie de prijs wel waard :D

BeautySpot zei

Ik vind dat ook ze meid! 😍😘

Ik denk dat ik ook eens zo éénen gaan kopen ééns!

Liefs Naomi