donderdag 27 oktober 2016

GASTBLOG EMKE [Emmekesblog] | Yves Rocher Vertige Longueur mascara.

Hallo lieve lezeres/ lezer,

Een tijdje geleden gaf ik al aan dat ik op zoek was naar een gastblogger beauty / lifestyle gericht. Er is daar heel veel aanvraag op gekomen en ik wil iedereen over dezelfde kam scheren, zo heb ik het volgende voor jullie in petto, ik ga iedere gastblogger een maand lang laten bloggen voor jullie. Dat wil zeggen dat er 1x per week een artikel online gaat komen van die gastblogger en zo kies ik dan op het einde als alle gastbloggers aan de beurt zijn geweest, mijn vaste gastblogger. Zo is het eerlijk voor iedereen! De gastblogger van deze maand is een nieuwe gastblogger. Als jullie willen weten welk artikel mijn gastblogger van vorige week geschreven heeft, dan kan je dit hier lezen. Wie mijn gastblogger nu is voor deze maand en waar het artikel over gaat staat eigenlijk in de titel al... Dus ik zou zeggen veel leesplezier...

Ik stel jullie voor aan Emke van Emmekesblog, het is echt een schat van een meid. Ik ga haar 31 oktober 2016 zien en daar ben ik wel heel erg blij om, omdat we dan ook 2 video's gaan maken voor op mijn kanaal en haar kanaal, dus dat zal heel leuk worden. Ik laat het woord nu aan haar over...
Ik krijg maandelijks een kaart van Yves Rocher met daar een aantal kortingen over nieuwe items te zien die je kan kopen bij Yves Rocher. Ik zelf ben grote klant bij Yves Rocher, dus als ze iets nieuws hebben moet ik natuurlijk altijd wel eens een kijkje nemen. Ook doen bij de nieuwe items dat je gratis kan krijgen bij je aankoop. Ik heb vorige week een paar aankoopjes gedaan bij Yves Rocher en natuurlijk moest ik de nieuwe mascara weten te bemachtigen.
Ik vind Yves Rocher verpakkingen altijd erg mooi en luxe eruit zien. Maar dat mag ook natuurlijk voor de prijs die je normaal betaald. De verpakking voelt stevig aan.

Ik heb nog nooit een mascara gezien die zo'n klein borsteltje had. Natuurlijk maakte me dat erg nieuwsgierig. Op het eerste zicht heeft het borsteltje niet teveel mascara op het borsteltje want anders zou je snel klontjes kunnen krijgen. Dus het ziet er veel belovend uit!
Op deze foto is het misschien niet super goed te zien, maar ik maakt mijn wimpers erg mooi lang ( wat hij ook beloofd ) Dus ik ben aangenaam verrast. Ik kon erg makkelijk met het borsteltje werken en mijn wimpertjes goed scheiden. Ook kon ik met meerdere laagjes nog altijd een mooi resultaat behalen. Ook is deze mascara perfect voor de onder wimpers omdat hij klein is, erg makkelijk.
Voor de prijs die je normaal betaald vind ik dit echt een super goede mascara. Als hij op is koop ik hem waarschijnlijk opnieuw. Ik heb al veel mascara's getest maar deze zit toch wel boven aan de top. Yves Rocher heeft over het algemeen erg goede mascara's, de Sexy Pulp mascara is ook een toppertje!

Info.
Yves Rocher Vertige Longeuer mascara is te koop bij Yves Rocher en online voor €19,90.

Wie heeft deze mascara ook? Laat achter in de reacties.

Liefs Emke <3

GASTBLOGGER INFORMATIE.

Ik zou zeggen, geef opbouwende kritiek zolang het niet kwetsend is voor Emke.

Liefs Naomi x.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

What's up, its good paragraph on the topic of media print,
we all be familiar with media is a impressive source of facts.

Anoniem zei

I am actually thankful to the owner of this
website who has shared this great piece of writing at here.

Anoniem zei

Thank you, I have just been searching for info about
this subject for a long time and yours is the greatest I've came upon so
far. However, what concerning the bottom line? Are you positive in regards to the source?