woensdag 5 oktober 2016

UNBOXING YVES ROCHER + MINI WIN ACTIE | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty lover,

Ik heb een unboxing klaarstaan voor jullie van Yves Rocher. Ik heb dit in een video gedaan dat je hieronder zal kunnen bezien.

Het is zeker de moeite waard want er hangt een 
mini win-actie eraan vast.
Dus blijf zeker kijken naar de video tot het einde, want dan ga je zien wat je gaat moeten doen om dit product te winnen.

Wat je er nog bij kan doen om te winnen.
- Mijn Instagram volgen + een reactie schrijven waarom je dit product wilt winnen.
- Mijn Twitter volgen.
- Mijn Facebook pagina een like geven.

De winnaar is hiervan Anaïs Debruyne. Proficiat meid!

Veel succes ladies!

Liefs Naomi x

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ik wil graag mee doen! Ik heb alle stappen doorgenomen! Ik wil dit graag winnen omdat mijn reinigingslotion bijna op is en dan zou dit natuurlijk heel erg handig zijn!

Homemadepicturemania Sao Nonac zei

Wauw, ik doe heel graag mee.
Alles doe ik wat nodig is kans te kunnen maken op dei prachtige producten ;-)

Xoxo

Homemadepicturemania Sao Nonac zei

Ja, leuk en ben er zo benieuwd naar. Ken het merk wel en ben er addicted aan. ben erg benieuwd ernaar..... omdat ik product niet ken maar omdat mijn skin dorstig is en dus goed gehydrateerd moeten worden nu het erg koud buiten wordt......