donderdag 10 november 2016

GASTBLOG EMKE [Emmekesblog] | Birchbox Oktober.

Hallo lieve lezeres/ lezer,

Een tijdje geleden gaf ik al aan dat ik op zoek was naar een gastblogger beauty / lifestyle gericht. Er is daar heel veel aanvraag op gekomen en ik wil iedereen over dezelfde kam scheren, zo heb ik het volgende voor jullie in petto, ik ga iedere gastblogger een maand lang laten bloggen voor jullie. Dat wil zeggen dat er 1x per week een artikel online gaat komen van die gastblogger en zo kies ik dan op het einde als alle gastbloggers aan de beurt zijn geweest, mijn vaste gastblogger. Zo is het eerlijk voor iedereen! De gastblogger van deze maand is toch ook al iemand bekend in het bloggers wereldje. Jullie zullen zeker willen weten welk artikel mijn nieuwe gastblogger heeft geschreven vorige week, wel... dit kunnen jullie hier lezen. Wie mijn gastblogger is en waar het artikel over gaat staat eigenlijk in de titel al... Dus ik zou zeggen veel leesplezier...


Ik stel jullie voor aan Emke van Emmekesblog, het is echt een schat van een meid. Ik laat het woord nu aan haar over...

Ik kreeg vorige maandag van Naomi een super leuke box mee met daarin allemaal beauty producten. Ik ben ze ook gelijk gaan testen en vandaag ga ik jullie vertellen wat ik precies van de producten vind. Ik vind het altijd leuk om nieuwe merken en producten uit te proberen.
Het is een super leuke roze box. Hij is ook erg handig voor andere dingetjes te kunnen in bewaren.
DHC DEEP CLEANSING OIL - 200ml, €27.
Dit is dus een olie die je huid zou moeten reinigen. Ik had er wel al van gehoord maar zelf nog nooit gebruikt. Dus het was even wennen. Maar mijn huid is nog nooit zo goed gereinigd geweest en nog nooit zo zacht geweest. Ik ben hier zeer tevreden over. 

AVENE MASQUE APAISANT HYDRATANT - 50ml, €16,70.
Het is een hydraterend masker en dat kan ik altijd wel gebruiken met deze koude dagen. Hij heeft goed zijn werk gedaan, niks om op aan te merken.

DAVINES SHAMPOO 250ml, €16,20 + MASKER 250ml, €27,09.
De shampoo heeft goed zijn werk gedaan. Hij zorgde ervoor dat mijn hoofdhuid weer helemaal schoon was. Alleen vond ik de geur niet super lekker. Daarom zou ik deze shampoo nooit echt kopen. 
Het haarmasker is een groot favoriet. Ik gebruik dit haar masker elke keer als ik mijn haar was ( 2x per week ). Deze heb ik 2 keer kunnen gebruiken en ik ben zeer positief verrast. Hij maakt men haar lekker zacht en zorgt ervoor dat ik het makkelijk kan ontwarren. Ook zorgt hij ervoor dat mijn haar een mooie glans heeft.
WHISH BODY BUTTER ALMOND - 150ml, €14,58.
Ik gebruik in de winter graag body butters en zeker die van The Body Shop. Ik gebruikte deze body butter onlangs en ik ben hier niet echt tevreden over. Hij ruikt erg chemisch en trekt niet makkelijk in de huid. Ik heb deze ook maar 1x gebruikt. Het is niet een body butter die ik snel nog zou gebruiken.
IBY BEAUTY PINCEAU BLUSH - €22.
Toen ik de prijs van dit schattige blush kwastje zag was ik totaal overdonderd. Maar ik ben aangenaam verrast door deze kwast. Ik gebruik hem voor mijn highlighter en hij is daar perfect voor. Alleen zou ik zelf nooit de kwast kopen omdat ik hem zo goed niet vind voor €22. Maar het is wel een fijne highlighter kwast.

MAKEUP REVOLUTION EYESHADOW ( Make It Happen ).
Deze zat wel niet in de box maar deze kreeg ik lief van Naomi. Ik vind deze oogschaduw niet super maar ik gebruik hem wel elke dag om mijn creas mooi te kunnen aanzetten. Het is een perfect everyday eyeshadow. Deze is niet poederig, dus ik ben aangenaam verrast.
Ik ben toch wel erg blij met deze box, bedankt Naomi. Mijn favoriet van deze box is toch de kwast. Ik gebruik hem heel graag.

Info.
Als je de Birchbox ook wil bestellen, dan kan je dit hier bestellen.

Heeft er al iemand een abonnement op de Birchbox? Laat het ons weten in de reacties.

Liefs Emke <3.

GASTBLOGGER INFORMATIE.

Ik zou zeggen, geef opbouwende kritiek zolang het niet kwetsend is voor Emke.

Liefs Naomi x.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

blijf dat verder doen , je doet dat echt goed x

Emke De Jonghe zei

Ohh dankjewel!!! X

Laura zei

Dat ziet er echt een heel fijne box uit! Leuke diversiteit aan productjes :)

BeautySpot zei

Jha hé ^^

Liefs Naomi