maandag 11 september 2017

NEW DOVE DERMASPA OXYGEN TOUCH | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik heb weer een nieuwe review voor jullie klaarstaan. Het gaat over de nieuwe lijn van Dove. Wat voor werking het voor jouw huid heeft en hoeveel de prijs is? Dat komen jullie allemaal te weten in het onderstaand artikel.
Nieuwe Dove DermaSpa Oxygen Touch: Diepe hydratatie die zijdezacht aanvoelt.
Omdat lichaamsverzorging vooral 's morgens al snel een kwestie van routine wordt, lanceert Dove DermaSpa Oxygen Touch, een gamma dat beantwoordt aan een diepere behoefte naar me-time. Door van je dagelijkse verzorging een heel bewust ochtendritueel te maken, zet dat gevoel van rust en harmonie zich verder doorheen de dag. Alle producten uit het Dove DermaSpa Oxygen Touch gamma zijn gericht op het creëren van genot en welzijn. Ze zijn bijzonder aangenaam in gebruik en ruiken heerlijk. Terwijl je gewoon in je eigen badkamer staat, vertoef je in gedachten in een luxueuze spa, ergens waar je tijd en ruimte hebt om volledig tot jezelf te komen. Door een nieuwe moisturizer in twee varianten aan de lijn toe te voegen, trekt de weldadige hydratatie meteen in. Zowel de crème als de lotion bieden een effectieve, diepere bescherming en hun luchtige formule en bijzondere textuur zorgen voor een zijdezachte, matte touch die je van binnenuit doet stralen.
De producten:
- Oxygen Touch Body Lotion: Een heerlijke manier om je huid te hydrateren. Deze body lotion is delicaat en absorbeert onmiddelijk. Perfect voor een normale huid die net dat ietsje meer liefde nodig heeft. Het heeft een zijdezachte, matte touch die je huid verwent en hydrateert.

- Oxygen Touch Luchtige Crème: Voor wanneer je een luchtige en hydraterende boost nodig hebt, dat je hetzelfde hydraterende effect kan bieden als een zwaardere crème, maar dan in een luchtige textuur. Ideaal om een drogere huid tot in de diepte te hydrateren.


Parfum om van te zweven:
Het assortiment heeft een dynamiserende geur dat de essentie van zuurstof op een elegante manier omzet in verzorging en versteviging. Een heldere ondertoon van citroen en mandarijn verhoudt zich op een feilloze manier tot middennoten van tuberoos en pioenroos. Schuimachtige muskus en de subtiele geur van vanille voegen een verwennende dimensie toe aan de formule. Dit alles zorgt voor een complex geheel dat iets wegheeft van parfum, wat een vleugje luxe toevoegt aan het dagelijkse verzorgingsritueel.

Mijn mening:
Deze crèmes zijn echt wel heel erg goed voor mijn huid, want ze zijn voor de normale tot droge huid bestemd. Deze kan mijn huid zeker en vast heel erg goed gebruiken nu met dit weer. Nog eens een pluspunt is dat deze producten heel erg goed ruiken. Ik hou echt van die geur van Dove. En de verpakking vind ik ook weer heel erg mooi. Ik was er echt verliefd op, op deze producten.

Info prijs:
- Prijs Oxygen Touch Body Lotion: €6,99.
- Prijs Oxygen Touch Luchtige Crème: €7,99.

Wat vinden jullie van deze producten? Laat het me weten in de reacties.

*Dit artikel bevat artikelen die ik gekregen heb.

Volgen jullie me al?

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: