zaterdag 23 september 2017

VOORKOM SCHURENDE EN RODE DIJEN MET SMOOVALL. | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik ga weer eens een beauty review maken voor jullie, het is een product dat ik heel veel gebruikt heb van de zomer. Dit is een zalig product, willen jullie weten over welk product ik het heb? Dan moeten jullie zeker verder lezen...
Iedereen kent het fenomeen wel. Bij warm rokjes/kleedjesweer of sporten schuren je dijen tegen elkaar, wat resulteert in pijnlijke schuurwondjes. Ook onder oksels of in de liesplooien komen deze schaafwondjes vaak voor. Vaseline of talkpoeder worden doorsnee als oplossing voorgesteld, maar deze middelen bieden slechts kort soelaas. Smoovall is een nieuw product in sprayvorm, dat langdurige bescherming biedt.

Perfecte samenstelling.
Een Nederlandse ondernemer kende het probleem via zijn vriendin, die er in de zomer vaak last van had. Hij maakte er zijn missie van om een oplossing op de markt te brengen. De huidige beschikbare 'huis, tuin-en keukenmiddeltjes' (Vaseline, talkpoeder, broek onder rok dragen,...) bleken immers onvoldoende bescherming te bieden. Een grondige analyse met verschillende testfasen bracht hem tot een product met de perfecte samenstelling in handige sprayvorm: Smoovall.

Hoe het werkt?
Je brengt de spray aan op de betreffende zone en tot 4 uur lang ben je gevrijwaard van ening ongemak. De huidcontactspray legt een dunne, ademende laag op de huid, waardoor deze beschermd is tegen schuren. Smoovall is na het aanbrengen geheel onzichtbaar, kleeft niet en laat geen sporen na. Het product werd uitvoerig getest en is ook geschikt voor zwangere vrouwen. De geur is fris tot neutraal.

Mijn mening.
Deze spray is echt heel erg goed, deze spray heeft me heel goed geholpen in de warme zomermaanden. Ik ben stevig gebouwd en ik draag ook eens graag een rok in de zomer en zonder poeder was dat bijna onmogelijk, maar ik vind poeder niet zo leuk omdat het altijd de helft vanop je hand op de grond valt. Ik gebruikte de spray en het was een veel aangenamer gevoel, ik zou niet meer zonder deze spray kunnen. In een sprayvorm is veel leuker om aan te doen dan in poedervorm. Deze spray is zeker een aanrader dus voor iedereen die het lastig heeft in de warme maanden.

Info.
De spray kost €12,99 (excl. 2 euro verzendkosten) en is online te verkrijgen via www.smoovall.com (vanaf 2 stuks is er gratis verzending).

Wat vinden jullie het leukste? In poedervorm of in sprayvorm? Laat het me weten in de reacties.

*Dit artikel bevat artikelen die ik gekregen heb.

Volgen jullie me al?

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: