zaterdag 19 augustus 2017

GASTBLOGGER DEBBY [DEBBYTHECHOCOHOLIC] | YOGA EN MIJN FAVORIET BEAUTY PRODUCT | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik heb een samenwerking met Debby van Debbythechocoholic om een gastblog voor elkaars blog te schrijven en ik vind het zeker leuk om bloggers nog meer te leren kennen. Dus jullie zullen het zeker leuk vinden om deze lieve/leuke meid te ontmoeten. Je kan haar vinden ook op haar blog : debbythechocoholic.com, zeker een kijkje nemen want je kan daar veel gezonde en leuke recepten vinden, ook beauty artikelen en als je goeie yoga poses zoekt, zeker eens kijken op haar blog!


Hey iedereen,

Vandaag deel ik met jullie een gastblogje over Yoga & mijn favoriete beautyproduct: Rituals.

Laat ik beginnen met mezelf even voor te stellen:
Mijn naam is Deborah, ik ben een 25-jarige foodie met een passie voor yoga. Op mijn Instagram deel ik dagelijks gezonde gerechtjes en yogaposes. Momenteel ben ik nog in opleiding als Yoga Instructor, maar mijn doel is om dit jaar nog mijn certificaat te behalen. In het dagelijkse leven hou ik me vooral bezig met gezond eten, bloggen en het voorbereiden van mijn Yoga- en POP Pilates lessen.

Via Instagram leerde ik beautyblogster Naomi kennen, ik vind haar een enorm lieve, gepassioneerde en inspirerende meid! Toen ik Naomi vroeg of ze een wisselwerking/ samenwerking tussen onze blogs zag zitten, was ik super blij dat ze instemde. Naomi's passie voor beauty producten vind ik enorm inspirerend en ze deelt op Instagram ook steeds van die mooie plaatjes (/flatlays).

Yoga
Eind 2014 ging ik naar mijn eerste yogales, ik was zo gefascineerd door de wereld van Yoga en wou eens ervaren waar andere yogi's over spraken. Na de eerste les kreeg ik de smaak te pakken en zo begon ik op mezelf te oefenen. In het begin had ik totaal geen idee wat ik aan het doen was, en ik wou ook té snel gaan in mijn yogajourney. In 2015 bellande ik in een depressie en burn-out, daardoor liet ik yoga meer en meer links liggen en beoefende ik het op een verkeerde manier: ik had geen geduld voor mezelf en mijn yogajourney. In 2016 trok ik aan de alarmbel en besloot ik om opnieuw te beginnen met de basis van yoga, dit keer op een juiste manier.
Na een tijdje ervaarde ik eindelijk de voordelen van yoga, ik voelde me rustiger en bepaalde negatieve gedachten verdwenen. En ik werd er ook nog eens leniger en sterker van! In augustus 2016 besloot ik om te starten met een opleiding 'Yoga Instructor', met als doel mijn passie te delen met anderen. Ondertussen geef ik wel al lessen Yoga (zowel in groep als privé) en POP Pilates, een stukje droom dat is uitgekomen.

Op Instagram doe ik maandelijks mee aan Yogachallenges en sinds deze maand heb ik mijn eigen gehoste yoga challenge! De challenges dagen me uit om nieuwe poses uit te proberen en om mezelf te verbeteren, wat ik eigenlijk wel leuk vind. Er is altijd plaats voor verbetering, toch?

Mijn yogasessie beëindig ik altijd met een moment van rust of een meditatie. Voor het slapengaan luister ik soms naar begeleidende meditaties, deze helpen me om gemakkelijker in slaap te vallen. Yoga heeft mijn leven helemaal veranderd, het heeft me geholpen om uit die donkere periode te klimmen en om mijn dromen na te jagen. Ondertussen sta ik bijna dagelijks op de yogamat en kijk ik ook uit naar mijn yogasessie. Yoga heeft zoveel voordelen en naarmate je verder komt in je yogajourney, ervaar je meer en andere voordelen van yoga. Yoga is trouwens voor iedereen, dus als je nieuwschierig bent naar de voordelen en effecten van yoga: zeker proberen! ☺
Mijn beautymoment met Rituals...
Als ik de naam 'Rituals' hoor of lees, begint mijn hart al te bonzen. Sinds enkele jaren staat dit merk op n°1 in mijn lijst van favoriete beautyproducten. Wanneer ik in een Ritualswinkel binnenstap, voel ik me instant rustiger. Het 'zen'-gehalte van de winkels alleen al vind ik fantastisch, ik ben het type persoon dat alle geurtjes wilt ruiken en ook heel moeilijk kan kiezen wanneer ik een nieuw geurtje wil uittesten. Om te relaxen na een stresserende dag, gebruik ik het liefst de producten van Rituals. Van badschuim tot Himalaya Scrub,
van douchegel tot bodycrème. Mij kan je trouwens ook altijd blij maken met een giftbox van Rituals, maar ik geef hem ook graag als cadeau. Geef toe, zo een giftbox is gewoon een fantastisch cadeau waar elke vrouw blij van wordt!

Mijn relaxmomentje met Rituals
Ik heb twee manieren om te relaxen (oké, drie als je yoga mee telt...):
1) Bad Ik hou van een heerlijk gevuld, warm badje mét badschuim. Mijn badkamer tover ik om in een 'zen'-ruimte d.m.v. kaarsjes, weinig licht, rustgevende muziek en als badschuim gebruik ik de limited Christmas edition van vorig jaar: "The Ritual Of Light". Deze ruikt wat naar kaneel, als fan van kaneel vind ik dit echt een geweldig ingrediënt! Naast badschuim gebruik ik ook een gezichtsmasker van Kruidvat, zo kom ik helemaal tot rust. Oh, en soms neem ik een stuk chocolade mee in bad, can you blame me?
2) Douche
Ook in de douche kan je jezelf verwennen. Ik begin mijn douche-ritueel met een "Himalaya Scrub", deze is al jaren mijn favoriete scrub. Nadien gebruik ik één van de Foaming Shower Gels die ik heb, "Yogi Flow" vind ik persoonlijk de beste.
Om mezelf te hydrateren na een heerlijk badje of douche, gebruik ik de "Honey Touch" bodycrème en handcrème van Rituals, deze trekken snel in de huid en zorgen voor een zacht resultaat.

Ik vind het belangrijk om zorg te dragen voor je lichaam en huid. Dat doe je niet alleen door gezond te eten of door aan sport/ yoga te doen, soms heb je gewoon een moment van rust nodig. Onze wereld is zo druk, we zijn steeds gehaast en hebben een gevoel van stress. Daarom is het belangrijk om je zen-moment in te plannen, zo heb je iets om naar uit te kijken, iets waar je écht 100% van gaat genieten. Je badkamer omtoveren is echt niet moeilijk en je hebt er zoveel geniet van! En met de producten van Rituals zit je altijd goed!
Wat zijn jullie favoriete beautyproducten? Laat het ons weten in de reacties hieronder.

Bedankt voor te lezen! X Debby.

GASTBLOGGER INFORMATIE.

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: