zondag 20 mei 2018

X CLOSED X WIN WIN WIN HAIRFINITY REVITALIZING LEAVE-IN CONDIOTIONER | BEAUTYSPOT

Hallo mijn beauty's,

Ik heb weer een win actie voor jullie in petto, nu in samenwerking met JohnBeerens ga ik een Hairfinity Revitalizing Leave-in Conditioner weg geven aan iemand van mijn volgers.

Dit kunnen jullie nu op mijn blog winnen. Ik heb het al een paar dagen eens getest en mijn haar is veel voller en ziet er echt gezonder eruit! Maar ik ga daarvan nog een artikel van maken, dus dat mogen jullie zeker en vast nog verwachten!

Nu, wat moeten jullie doen om dit haar product te winnen?
♥ Like me on Bloglovin.

♥ Like Me on Instagram + zet bij deze foto op mijn Instagram in een reactie waarom je dit wilt winnen.
+ Je mag mijn foto vanop Instagram ook dan delen met #beautyspotnaomiiwin (+1 om dit te winnen).

♥ Laat hier ook een reactie achter waarom je dit haar product wilt winnen.(+1 om dit te winnen).

♥ Like me also on my Facebook Page.

♥ Abonneer op mijn Youtube channel.

♥ Like me on Twitter.

♥ Voeg me toe op Snapchat : BeautySpot (naomix31).

♥ Volg ook Johnbeerens op Instagram en Facebook.

De giveaway is geldig voor Belgiƫ en Nederland.

De giveaway is gewonnen door Jolien Smout. Proficiat lieverd <3

Liefs Naomi. X

Geen opmerkingen: