woensdag 2 maart 2016

BEAUTIFUL SPRING - LENTE LOOK 2016 COLLAB WITH MEISFLAWLESS.

Hallo beauty's,

Het is weer tijd voor een oog look, nu dat de lente op komst is wou ik in samenwerking met Serafina van MeisFlawless een oog look delen met jullie.
Dit zijn onze looks uiteindelijk geworden, ik ben er heel enthousiast erover. Wil zeker nog eens een samenwerking met haar aangaan.

De lente komt weer in zicht, EINDELIJK! Want na al die regen en koude wil ik toch meer het zonnetje zien.Om toch al wat in de mood te komen heb ik een bloggers collab met een andere lieve beauty blogster aangegaan. We hadden afgesproken om vandaag een lente ooglook te delen met jullie. Dit is haar ooglook als jullie willen haar lente oog look zien.

Dit is dus mijn oog look. Op mijn gezicht heb ik een goed dekkende foundation gebruikt van Maybelline. Op mijn oogleden heb ik de kleuren gebruikt van Elf Cosmetics "Little Black Beauty Book", daarvan heb ik verschillende kleuren van gemengd, er zit zelfs blauw erin. Als eyeliner heb ik de Dior Precieze eyeliner gebruikt.
*Dit vind ik echt één van de beste eyeliners tot nu toe, maar deze eyeliner is wel wat prijzig!
Als mascara gebruikte ik de Volume Million So Couture van L'Oreal.
Op mijn lippen heb ik de 119 Levres Scintillantes Extreme Glans aangedaan van Chanel.

DE PRODUCTEN DIE GEBRUIKT ZIJN.
Maybelline - Dream Satin Liquid ; 30 SAND.(GEZICHT)
Elf Cosmetics - Little Black Beauty Book.(OGEN)
Dior - Precieze eyeliner.(OGEN)
L'Oreal - Mascara Volume Million So Couture.(OGEN)
Chanel - 119 Levres Scintillantes Extreme Glans.(LIPPEN)




Wat vinden jullie van onze lente looks?

Liefs Naomi