zaterdag 18 november 2017

OUTFIT OF THE DAY 18-11-2018 | BEAUTYSPOT.

Hallo fashionlovers,

Het is al een tijdje geleden dat ik eens een ''outfit of the day'' op mijn blog gezet heb. Maar heb vandaag eens een fotoshoot gedaan samen met mijn verloofde, die was de fotograaf, dus we zijn naar buiten getrokken en we hebben heel wat mooie foto's getrokken van mijn ''outfit of the day''. Het resultaat zie je hier...
Een woordje uitleg...
Ik heb met een kortings bon deze trui gekocht van de collectie van Little fortune by Yentl. Deze kortings bon komt van de app Buzzooka.be. Daar kan je dus als influencer met bedrijven samenwerken. Dan geven ze wat uitleg wat ze juist van jou verwachten. Dan kan je kiezen of je meedoet met die actie of niet. Nu heb ik dus meegedaan met die actie om een kortingsbon van €15 te krijgen van ZEB Fashion, ik heb dus de kans gekregen om te shoppen op de e-shop van ZEB Fashion, dat heb ik met veel plezier gedaan natuurlijk. Dan achter dat je die actie voldaan hebt op Buzzooka, kan je dat aanduiden dus dat je die actie voltooid hebt. Echt een heel tof initiatief van Hanne Troonbeeckx.




De trui / Little Fortune by Yentl - €69,99. (met de 15% korting was het €61,78.)
Lange top eronder / Primark - €9,99.
Legging / H&M - €9,99.
De tas en schoenen weet ik niet meer.
Little Fortune by Yentl Keuppens.
'Aim for the stars'. Sterrenprints, glitters en glanzende stofjes geven deze feestcollectie een instant glamour gehalte!

Voor haar derde co-creatie met ZEB zocht Yentl de inspiratie wel héél ver van huis: in de ruimte. Kledingstukken met veel 'space'-elementen, metallic stoffen, glitter en astronomische prints. 

Zelfzeker, speels, stijlvol en opvallend: dat zijn de kernwoorden van de nieuwe collectie. Ze bevat bovendien alles wat je van party-kleren verwacht: glamour, chique jumpsuits en speelse lange rokken, doorschijnende shirts en uiteraard veel glitter, zilveren en metallic accenten.


Dat zijn enkele voorbeelden dat ik gehaald heb van de ZEB website voor te tonen aan jullie hoe dat ze dit allemaal combineert.

Mijn mening:
Ik vind het een heel erg mooie collectie, die trui dat ik aan heb van Yentl's Little Fortune collectie is echt lekker warm en echt aangenaam om te dragen in de winter. Ik ga deze trui nog veel dragen en de mouwen vind ik ook heel erg speciaal.

Info.
Little Fortune by Yentl is exclusief verkrijgbaar in alle ZEB-winkels en op www.ZEB.be.

*Er zijn foto's en tekst van de ZEB Fashion site gehaald.

Hebben jullie al iets van de Little Fortune by Yentl collectie? Willen jullie nog dat ik outfit posts maak voor jullie of liever niet? Laat het me weten lieverds.

Volgen jullie me al?

Liefs Naomi.X

5 opmerkingen:

Fanja De Groote zei

super leuke foto's!

Fanja De Groote zei

Super leuke foto's

Joyce zei

Wat een leuke foto's! Je straalt helemaal!

BeautySpot zei

@Fanja: Dankjewel lieverd :D <3

BeautySpot zei

@Joyce: Dankjewel lieverd en ik voel me ook gelukkig hoor babe! <3