woensdag 18 oktober 2017

BEAUTY PRODUCTEN TE KOOP | BEAUTYSPOT

Hallo beauty lover,

Zoals iedere beauty blogger, hebben we soms producten teveel of weten we van ons eigen dat we die niet meer gaan gebruiken. Dan verkoop ik liever deze producten dan dat ik ze zou moeten weg gooien! Dat vind ik verloren geld. Dus hieronder gaan jullie verschillende producten zien verschijnen en gaan met der tijd.
1.
Ik verkoop deze The Body Shop Shea Body Butter - Nieuw - 200ml - €10.

2.
Ik verkoop The Body Shop Butter Mango - 50ml - het heeft op zijn zij gelegen - €3. (The Body Shop Love ETC is verkocht)

3.
Ik verkoop The Body Shop Body Scrub Chocomania - op zijn zij gelegen - €3. (The Bodybutter is verkocht)

4.
Ik verkoop setje vijlen met misschien 4 vijlen eruit - de ander ongebruikt natuurlijk - €0.20.
 5.
Ik verkoop Veet Elektrische roller navulling - nieuw in de verpakking - €10.

6.
Ik verkoop deze Veet in-shower ontharingscrème - nieuw in de verpakking - €8,99.
7.
Ik verkoop deze oogschaduw palletjes en oogschaduw mono's.
(Van boven naar beneden)
Kajal Cream Eyeshadow
Kajal Cream Eyeshadow - groen - 1x geswatcht - €1.
Kajal Cream Eyeshadow - blauw - 2x geswatcht €1.

Miss Helen duo eyeshadow pallet - 2x geswatcht - €0,50.


Gosh duo eyeshadow - nieuw in de verpakking - €1.

Hema eyeshadow - 1x geswatcht - €1.

W7 Celebrity Secrets eyeshadow pallet - ongebruikt - €3.

Gosh Mono eyeshadow bruin - ongebruikt - €2.

Maybelline New York mono eyeshadow 450 Midnight blue - ongebruikt - €4.

Essence Quatro eyeshadow pallet 12 purple day - ongebruikt - €3.

8.
Ik verkoop deze L'Oréal Paris Le Teint Accord Parfait - rose beige - nooit gebruikt - €11.
9.
The Body Shop Lipbalm Ginger Flavour - 2x gebruikt - €1.

The Body Shop Lipbalm Watermelon Flavour - 2x gebruikt - €1.



Informatie:
Wie er iets wilt kopen, kan hieronder reageren of via mijn Facebook reageren of wel via mail naar : naomitje90@hotmail.com

Liefs Naomi.x

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn om zo op te ruimen! Het is dat ik al zo veel heb! Ik ben gek op de bodybutter vd bodyshop, maar volgens mij zijn die nieuw maar 16 euro :)
Succes met de verkoop!
Groetjes Sabrina

BeautySpot zei

Ik had de prijs opgezocht en blijkbaar zijn die nieuw toch €20. Maar ik zal de prijs wat verminderen. Liefs Naomi

Priscilla zei

Wat een lekkere spullen verkoop je!, hoeveel ml is het parfum en hoeveel is er uit het flesje? En verkoop je misschien nog andere spulletjes?

Liefs priscilla

BeautySpot zei

Dankjewel lieverd ^^ het flesje is nog helemaal vol, nog nooit gebruikt! Maar je ziet het niet zo goed op foto, maar in het echt is het wel zo. Nu voorlopig die producten.
En ik zal nog eens ook in men make up stash kijken.

Liefs Naomi

BeautySpot zei

Ik zal morgen zeggen hoeveel ml het flesje is.

Liefs Naomi

Homemadepicturemania Sao Nonac zei

Leuk dat jij op deze manier je beautyproducten opruimd ;-)

Priscilla zei

Is goed anders stuur ik je straks even een berichtje op instagram.

Liefs

BeautySpot zei

@ Priscilla ; 30 ml is de parfum en het zit er nog allemaal in.
Nog nooit gebruikt!

Liefs Naomi