maandag 5 februari 2018

VLOG : EVENEMENT VAN KIEHLS IN BRUSSELS | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik ben vorige maandag naar een evenement geweest van Kiehls, het was mijn eerste uitnodiging dat ik ooit gekregen heb van Kiehls, wat was ik echt super happy! Het product zelf ben ik nog volop aan het testen en wil daar een apart artikel over schrijven, nu gaat het echt specifiek over het evenement gaan in dit artikel, ik heb er ook een vlog over gemaakt en die ga jullie zien verschijnen hier in het artikel zelf als jullie naar beneden gaan scrollen...
Het was dus de maandag 29/01/2018 dat we uitgenodigd waren in een Loft in het hartje van Brussel, echt één van de schonere plekken die je in Brussel kan vinden. Het was echt een heel gezellige locatie en het interieur en decoratie maakte het evenement echt af! 

Als we binnen kwamen in de loft hebben we eerst een aperitief gedronken.
Dat was echt heel erg lekker. Dan was er een presentatie over het product.



Dan was het tijd om aan tafel te gaan zitten en ik zat naast de lieftallige Elke van de blog Miss Prettiness. Echt een heel erg lieve meid.

Dan was het tijd om de menu eens te bekijken en ik moet zeggen dat ik het water in de mond kreeg als de borden voor mijn neus geserveerd werden.


Het eten was echt heel erg lekker, vond het echt heel erg lekker.

Hieronder vind je nog wat sfeerbeelden van het evenement.







Ik vond het echt een leuk evenement en nog eens bedankt aan Sarah van het persbureau dat ik uitgenodigd was.

De vlog van het evenement.
Vraag aan jullie.
Hebben jullie dit product al gezien in de winkel of uitgetest? Laat het me weten in de reacties.

*Er zijn paar foto's dan hierin staan die van een fotograaf getrokken zijn op het evenement.

Volgen jullie me al?

Liefs Naomi.X

Geen opmerkingen: