donderdag 1 februari 2018

VLOG VAN 13-14 JANUARI 2018 IBIS STYLES HOTEL IN NIEUWPOORT | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik ben in het weekend van de 13de - 14de Januari naar Nieuwpoort geweest samen met mijn verloofde, we hebben er een tof weekend beleefd, alleen vond ik het wel spijtig dat mijn verloofde de zaterdag nog heel de dag moest werken en dat we s'avonds maar konden vertrekken richting de zee. Wil je weten waar we verbleven hebben? Dan moet je zeker eens de vlog bekijken...
Mijn verloofde had een weekend geboekt in het Ibis Styles hotel in Nieuwpoort en dat was dus een verrassing voor mijn verjaardag. We zijn daar s'avonds toegekomen en hadden iets gegeten aan de dijk van Nieuwpoort dat was met een kortingsbon van Two4One, maar vond het niet zo heel speciaal om te filmen. Dan aangekomen in het hotel zijn we nog eens naar de bar gegaan en dat was eens gezellig met ons tweetjes (zonder camera). We hadden echt heel goed geslapen in ons bed en dan zijn we lekker gaan ontbijten, heb mijn camera dan toch niet meegenomen omdat er heel veel volk was aan het ontbijt en wil hun privacy ook niet schenden. Maar als jullie nieuwsgierig zijn hoe dat onze kamer eruit zag? Moet je zeker eens kijken naar de vlog...




De vlog.

Mijn mening over het hotel.
Het Ibis Styles hotel in Nieuwpoort was echt een heel mooi, verzorgd en aangenaam hotel om te overnachten. Wij gaan zeker nog eens terug gaan naar dit hotel, want het is echt wel de moeite waard om daar eens een nachtje te boeken, wat ook heel voordelig is aan dit Ibis Styles hotel is dat er een wellness erin verschuilt zit en een groot zwembad. Daarmee dat we zeker nog eens willen teruggaan, omdat we toen niet gaan zwemmen zijn. Wat ook heel erg voordelig is dat de winkels open zijn op zondag in Nieuwpoort, dus kan je het zeker combineren om eens te gaan winkelen in Nieuwpoort en de winkels zijn niet ver van de dijk, dus dan kan je ook eens een wandeling maken op het strand en wat ook nog eens positief is aan het hotel, dat het echt niet duur is. Wij zijn gegaan met een flairbon, dus zeker de flair in de gaten houden.

Info.
Ibis Styles Nieuwpoort
Brugse Steenweg 41, 8620 Nieuwpoort, Belgium.

*De foto's die gebruikt zijn, zijn van de site van booking.com.

Wat vinden jullie van deze vlog? Laat zeker iets achter bij de comments onder de video of hieronder het artikel.

Volgen jullie me al?

Liefs Naomi.X

Geen opmerkingen: