maandag 23 april 2018

REVIEW KIEHLS POWERFUL-STRENGTH LINE-REDUCING CONCENTRATE | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Kiehl's lanceert een innovatieve, nieuwe en verbeterde formule van zijn Powerfulstrength Line-Reducing Concentrate het krachtige, snelle anti-aging serum krijgt een innovatieve nieuwe samenstelling met meer Vitamine C en meer Hyaluronzuur. Klinisch onderzoek heeft aangetoond dat het een zichtbaar effect heeft op teint, rimpels en lijntjes.
Kiehl's Since 1851 introduceert een nieuwe en verbeterde Powerful-Strength Line-Reducingformule met een hogere concentratie Vitamine C (12,5%) en extra Hyaluronzuur. De oorspronkelijke formule was al een fel gesmaakte favoriet: wereldwijd gaat per minuut een flacon over de toondbank en tot op heden zijn er meer dan 5 miljoen stuks verkocht. Omdat het moeilijk is Vitamine C te stabiliseren was het een uitdaging om de formule te verbeteren. Maar dankzij nauwkeurige pogingen en een grote dosis expertise in het werken met Vitamine C slaagden de apothekers van Kiehl's erin een nieuwe formule te ontwikkelen met een nog krachtiger en klinisch bewezen resultaat. ''Onze gerenoveerde formule, nu met Hyaluronzuur en een grotere hoeveelheid Vitamine C, geeft snellere en betere resultaten'' zegt Dr. Geoff Genesky, Wetenschappelijk Directeur bij Kiehl's. ''Omdat het erg moeilijk is Vitamine C in een formule te stabiliseren zocht het team een manier om nog meer Vitamine C te stabiliseren en de meest efficiƫnte formule van het Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate te maken''.

KLINISCHE RESULTATEN: KRACHTIGE & SNELLE WERKING.
De nieuwe formule werkt bijzonder snel in op de voelbare kwaliteit van de huidtextuur, de zichtbare teint en de lijntjes in het gezicht. Na verloop van tijd vermindert ze ook de diepere rimpels. 
Onmiddellijk na gebruik: 
• De huidtextuur is voelbaar verbeterd.
 • De teint is stralender.
 • De lijntjes in het gezicht zijn zichtbaar verminderd. 
Na 2 weken gebruik: 
• De expressierimpels zijn verminderd. 
Na 4 weken gebruik: 
• De rimpels in het gezicht zijn verminderd.
• De diepere rimpels zijn verminderd.
KLINISCHE RESULTATEN: NIEUWE EN VERBETERDE FORMULE VS. ORIGINELE FORMULE.
Om de kracht van ons nieuwe Powerful-Strength Line Reducing Concentrate aan te tonen vergeleken we het in een klinisch onderzoek met de oorspronkelijke formule. De nieuwe formule overtrof de originele op volgende punten:
 • Na 2 weken gebruik is de nieuwe formule performanter op het gebied van vermindering van lijntjes in het gezicht. 
• Na 4 weken gebruik is de nieuwe formule performanter op het gebied van verbetering van de huidtextuur.
• Na 8 weken gebruik is de nieuwe formule performanter op het gebied van verbetering van de voorhoofdsrimpels.

KLINISCHE RESULTATEN: SNEL EFFECT OP KRAAIENPOOTJES.
De apothekers van Kiehl’s onderzochten de zone van de kraaienpootjes aan de hand van beeldanalyse na gebruik van het nieuwe Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate. De nieuwe formule bleek sneller effect te hebben op rimpels en lijntjes. Onmiddellijk na gebruik van het product: 
• Daling van het aantal rimpels.
• Daling van de lengte van de rimpels. 
Na 2 weken gebruik: 
• Daling van de breedte van de rimpels. 

Mijn mening.
Ik vind het echt een wonderbaarlijk product die echt mijn huid heeft doen veranderen, het is echt een wondermiddel voor mijn droog gezichtje en waarom? Omdat ik het na een goeie week dat ik het product gebruikte mijn rimpels op mijn voorhoofd en fijne lijntjes in mijn gezicht weg gingen. Als dit product op is, ga ik direct een nieuw bestellen.

Info.
50 ml is €58 en 75 ml is €77. Verkrijgbaar in 7 exclusieve verkooppunten in BelgiĆ«, Luxemburg en op www.kiehls.be en www.inno.be.

Vraag aan jullie?
Gaan jullie dit product kopen? Of hebben jullie dit product al gekocht en hoe vinden jullie dit product dan voor jullie? Laat het me zeker weten in de reacties.

*Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb.

Volgen jullie me al?

Liefs Naomi.X

Geen opmerkingen: