zondag 3 september 2017

NEW SERIE EXPERT BY L'OREAL PROFESSIONNEL | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Het is al lang geleden dat ik nog een review hierop mijn blog gezet heb. Dus als jullie al de bovenstaande titel gelezen hebben, dan kunnen jullie het al raden waarover mijn artikel zal gaan. Het is nu niet over beauty maar over haar producten, welgeteld de goddelijke producten van L'Oréal Professional.
Dit zijn de producten dus dat ik van deze lijn gekregen heb. Ik ben echt er positief over, over deze lijn! Ik zal jullie allemaal uitleggen wat deze producten doen met je haar en waar ze voor dienen en natuurlijk ook de prijs.

De verpakking;
De verpakking ziet er zalmroze uit en dat vind ik echt zo mooi. Ze hebben allemaal gemakkelijke sluitingen, de producten.

Nu wat uitleg over deze lijn;
De nieuwe en compleet gerestylede Série Expert wordt vertegenwoordigd door het nieuwe gezicht van het merk, Taylor Hill. De nieuwe versie steunt op twee sterke overtuigingen: dat het haar van elke vrouw uniek is en verzorging op maat nodig heeft, en dat elke vrouw elke dag een perfecte salonlook wil. Daarom ontwikkelde L'Oréal Professionnel Serie Expert Powermix, de eerste gepersonaliseerde haarmaskers met een hoge, professionele concentratie van actieve & pure ingrediënten, vers bereid in het salon voor de ogen van de klant. In enkele minuten wordt het haar opnieuw mooi en gezond. De Serie Expert-behandeling kan thuis worden voortgezet met moderne en professionele producten waaronder een nieuwe professionele lijn voor broos haar, Inforcer. Het resultaat mag er zijn: het haar verandert onmiddelijk en iedere dag opnieuw, het effect is gepersonaliseerd, net als na een bezoekje aan het salon.

De geuren van deze lijn;
Essentiële olie van mandarijn, toetsen van framboos en meloen, een mix van rozen en geranium, en een houtachtige basis met een zweempje patchoeli.

Het doel van deze lijn;
Het haar wordt gevoed en gehydrateerd en het wordt sterker. De producten bevatten vitamine B6, een essentieel voedingselement voor het haar, en biotine (vitamine B8) dat essentieel is voor zijn ontwikkeling.
Dit is de shampoo ervan, van deze lijn. Dit is de nieuwkomer in de Serie-expert familie die gelanceerd werd in 2017. Inforcer is onze eerste behandeling voor broos haar met een hoge concentratie vitamine B6 en biotine. Dankzij deze beide steringrediënten vertraagt Inforcer het breken van het haar en vermindert het het daaruit volgende haarverlies. Inforcer belooft ook minder knopen, maakt dat het haar gemakkelijker te ontwarren is en geeft meer glans en verzorging.

Mijn mening;
Ik had mijn haar 2 dagen niet gewassen (dat is het langste dat mijn haar het kan houden) maar er waren wat knoopjes erin en ik dacht van ik ga deze shampoo eens beginnen testen en ik was echt aangenaam verrast. Vanaf het moment dat ik het gawassen had ondervond ik het al dat het zacht aanvoelde. En toen ik het doorkamde was het echt heel goed doorkambaar en ondervond ik geen moeilijkheden om de knoopjes eruit te kammen.
Inforcer Overnight Anti-Breakage;
Probleem: veel vrouwen weten dat het wrijven van het haar op het hoofdkussen het haar fijner maakt, knopen veroorzaakt en het haar brozer maakt. Met als gevolg dat het 's ochtends over het kussen of het donsdeken verspreid ligt. Oplossing: twee druppels van het nieuwe Inforcer Night Anti-Breakage gel-serum gelijkmatig verspreid over de lengten van droog of vochtig haar volstaan om het haar te bedekken met een onzichtbaar 'haarnetje'.
Resultaat: het haar schuurt minder over het kussen, er ontstaan minder knopen, het haar moet minder ontward worden en zal dus minder breken. En zo begint een positieve spiraal. De gebruiksvriendelijke, niet-vette formule wordt haast onmiddelijk verwijderd en laat geen sporen na op het hoofdkussen.

Mijn mening;
Dit kan ik alleen maar beamen, het is echt een heel goed product en zoals ik al hierboven zei laat het geen vette plekken achter op jouw hoofdkussen! Dit is mijn favoriete product van de lijn, het is echt heel goed voor mijn haar. Want ik heb rap knoopjes in mijn haar, maar nu ik dit test geeft mijn haar geen knoopjes niet meer. Daar ben ik heel blij om.
 Inforcer Brush Proof;
Probleem: veel vrouwen klagen over haar dat broos wordt door herhaalde brushings en over lengten die op termijn uitdrogen. Hoe droger de haarschubben, hoe meer ze zich oprichten waardoor de haren moeilijker over elkaar glijden en er knopen ontstaan. Bij het ontwarren zal het haar breken.
Oplossing: breng de nieuwe ontwarrende Inforcer Brush Proof spray tegen breken rechtstreeks op de haarborstel aan. Door deze professionele techniek wordt de verzorgende formule gelijkmatiger over het haar verdeeld en wordt het breken tot een minimum beperkt. Deze nieuwe must voor de toilettas van L'Oréal Professionnel bestaat uiteraard ook in reisformaat.

Mijn mening;
Ik heb de reisformaat ontvangen en ik ben er echt wel blij over. Ik heb het product ook getest en zoals bij de andere producten ben ik er aangenaam verrast door, mijn haar is beter dan ooit te voren!
Inforcer Strengthening anti-breakage smoothing cream;
Professionle formule. Versterkende formule verrijkt met vitamine B6 en Biotine, voor een intens en direct anti-haarbreuk effect. Directe ontwarring voor sterkere haarvezels en zachter haar dat gemakkelijk doorkambaar is, dag na dag: de haarvezel is als onbreekbaar. 
Gebruiksaanwijzing: verdeel 1 tot 2 pompjes serum in de handpalm en breng lok voor lok op gewassen en handdoekdroog haar aan. Niet uitspoelen.

Mijn mening;
Ik ben er ook heel erg blij van, van dit product. Mijn haar is echt veel sterker geworden door deze lijn te gebruiken.
Inforcer Anti-Breakage masque;
Dit masker is echt een to do als het aankomt dat je punten rap breken van je haar. 

Mijn mening;
Ik gebruik het zeker op mijn punten van mijn haar en het split niet meer en daar ben ik zeker blij om.

Mijn conclusie over deze lijn;
Ik ben aangenaam verrast door deze nieuwe lijn van L'Oréal Professional, ik gebruik het nu iedere keer en hou er echt met de minuut ervan. Mijn haar ziet er ook 1000x gezonder eruit. Dus deze lijn moet je zeker kopen.

Info prijslijst;
1. Shampoo (1ste foto) €17,85.
2. Overnight serum-gel (2de foto) €17,77.
3. Brush proof (3de foto) €17,77.
4. Smoothing cream (4de foto) 17,77.
5. Masque (5de foto) €25,67.

Hoe verzorgen jullie jullie haar? Laat het me weten in de reacties.

Liefs Naomi.x 

*Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb.

Geen opmerkingen: