dinsdag 26 september 2017

JIMMY'S POPCORN : REVIEW + TASTE VIDEO | BEAUTYSPOT.

Hallo foodies,

Ik ga nu een review doen van een pakket dat ik een tijdje geleden ontving in samenwerking met Jimmy's Popcorn. Ik had er al veel van gehoord maar de popcorn nog nooit geproeft. Dus, wou ik dit zeker eens uitproberen. Wat ik en mijn verloofde ervan vinden? Dat zullen jullie nu zien in het artikel + taste video erbij... 
We kregen al die popcorn in een mooi pakket gestoken van Jimmy's Popcorn... Wat wij ervan vonden... lees je nu in dit artikel...


Mini bags: zoet, zout en toffee/caramel.
JIMMY's omschrijft: Een high-tech pillow bag met een nieuwe uitstraling alsof je uit een beker verse popcorn eet. Verkrijgbaar in de smaken zoet, zout en toffee. JIMMY's Popcorn bevat minder vet, suiker en zout dan gewone popcorn en is van nature ook rijk aan gezonde voedingsvezels.

JIMMY's is er trots op zich de enige en oorspronkelijke fabrikant van dit unieke product in de Benelux te mogen noemen. JIMMY's Toffeecorn is herkenbaar aan de rijke en volle smaak van caramel. Speciaal voor de ware genieter. Toffeecorn is nu verkrijgbaar in de nieuwe 'mini bag' verpakking.


Mijn mening. 
De 2 beste popcorn mini bags dat ik eruit haalde was de zoete popcorn en de toffee caramel. Zoute popcorn ben ik niet zo voor maar mijn verloofde dan wel weer, dat is gemakkelijk hé ;). Wat ik zo goed vind aan deze 2 smaken? Ze zijn echt vol van smaak en je zou niet denken dat het minder vet bevat. Dat vind ik uitstekend natuurlijk.

Prijs?
Mini bag zoet 20 stuks : €7,80.
Mini bag zout 20 stuks : €7,80.
Mini bag Toffee/Caramel 20 stuks : €7,80.
Original Popcorn Paprika
JIMMY's omschrijft: JIMMY's Original Paprika is de originele bioscoop popcorn voor thuis of tussendoor. Het wordt gemaakt op de traditionele manier en heeft een unieke crunch en textuur en is hierdoor onweerstaanbaar lekker.

Mijn mening.
Ik kan dit alleen maar beamen, ik en mijn verloofde vonden het echt heel erg lekker. De zak was snel op hoor ;).

Prijs?
Deze kan je in dezelfde grote kopen voor €1,19.
Sweet Chili BBQ Popcorn
JIMMY's omschrijft: Sinds 1968 wordt Tabasco Pepper sauce nog steeds op vrijwel dezelfde manier bereid in Louisiana op Avery Island. De saus wordt verkregen uit rode Tabascopepers, zorgvuldig geselecteerd door de Mcllhenny familie. Na de oogst worden de pepers gepureerd en rijpen ze tot drie jaar lang in vaten van wit eikenhout, waardoor de specifieke smaak wordt verkregen. Tabasco sauce is de smaakmaker in vele gerechten en onderscheidt zich van andere pepersauzen door de intense gefermenteerde smaak. Tabasco sauce wordt veel gebruikt in cocktails, pizza's, pasta, vlees, vis, en eiergerechten maar combineert ook fantastisch met hartige snacks zoals de Sweet Chilli BBQ Popcorn.

Mijn mening.
Mijn verloofde vond deze heel lekker, maar hij is into straffe smaken. Ik vind dat niet zo lekker omdat ik daar niet van hou. Ik zou dat nooit in mijn eten eigenlijk doen, Tabasco.

Prijs?
Deze kan je in dezelfde grote kopen en de inhoud is 8 zakken van 90 gram popcorn voor €10,32.
Taste of JIMMY's Chuncky Chocolate Milk Popcorn.
JIMMY's omschrijft: Heel veel echte Belgische chocolade maakt deze popcorn een onweerstaanbare traktatie voor de liefhebbers van melk chocolade.

Mijn mening.
Ik was er echt verzot op op deze popcorn, was echt heel erg lekker. Het duurde niet lang voor deze pot ook op was. De chocolade ontploft in uw mond als een klein foodbommetje. Echt zalig!

Prijs?
Deze kan je verkrijgen in 12 cups voor de prijs van €22,68.
Taste of JIMMY's Latte Macchiato Popcorn
JIMMY's omschrijft: Een smaakvolle popcorn met een heerlijke combinatie van koffie en melk voor de liefhebbers van koffie.

Mijn mening.
Ik vond dat deze heel erg lekker smaakte en de smaak was zoals JIMMY's zei koffie, die smaak drong echt wel goed door.

Prijs?
Deze kan je verkrijgen in 12 cups voor de prijs van €19,08.

Echt bedankt JIMMY's Popcorn voor deze leuke samenwerking, dan er nog mogen samenwerkingen volgen. Want ik vond het heel erg leuk om met jullie samen te werken.

Info.

The Taste video.
Welke popcorn vinden jullie de lekkerste van JIMMY's Popcorn? Laat het me weten in de reacties.

*Dit artikel bevat artikelen die ik gekregen heb.

Volgen jullie me al?

Liefs Naomi.x

3 opmerkingen:

Fanja De Groote zei

Wow zo duur... zal wel lekker zijn. maar zou het nooit kopen vanwege de prijs die duur is.

BeautySpot zei

Het is omdat ik het verkeerd geformuleerd heb op mijn blog.
De prijzen staan er nu goed bij per hoeveelheid dat je ervoor krijgt.

Liefs Naomi

Dennis zei

Wij kopen regelmatig jimmy's zoute popcorn omdat ze heerlijk knapperig zijn, maar de afgelopen tijd is het echt dramatische we hebben inmiddels 4 zakken die niet te eten zijn wel knapperig maar een hele vervelende bijsmaak het zijn 4 zakken van 2 verschillende batchnummers. 2 zakken hebben we opgestuurd en vervolgens geen reactie meer vind het schandalig wij stappen over op zelfgemaakte popcorn.....bedankt jimmy!