zaterdag 16 september 2017

[GESLOTEN]°GIVE AWAY° MET O.A. PRODUCTEN VAN SMASHBOX, JOUER COSMETICS, MORPHE. | BEAUTYSPOT.

Hallo mijn allerliefste beauty's,

Ik vind het leuk om voor jullie een win actie te doen. Deze keer is het weer met beauty producten dat ik ga weggeven aan één van mijn volgers. Neem zeker eens een kijkje wat je kan winnen...
Ik heb deze producten dubbel gekocht en omdat het echt mijn favorieten zijn geef ik dit beauty pakket met topmerken weg aan één van mijn volgers. Dus het is echt wel leuk om mee te doen!

Wat zit er in de win actie?
- 1 Sleek Matte Me Metallic Lip gloss, Kleur Rusted Rose.
- 1 Jouer Cosmetics Long Wear Lip Topper With Coconut Oil van Jeffree Star.
- 1 Smashbox Be Legendary Liquid Metal, Kleur Mauve Squad.
- 1 Morphe Pallet Limited Edition, Copper Spice Eyeshadow Palette, 25 A.

Nu, wat moeten jullie doen om dit beauty pakket te winnen?
♥ Like me on Bloglovin.

♥ Like Me on Instagram + zet bij deze foto op mijn Instagram in een reactie waarom je dit wilt winnen.
+ Je mag mijn foto vanop Instagram ook dan delen met #beautyspotnaomiiwin (+1 om dit te winnen).

♥ Laat hier ook een reactie achter waarom je dit beauty pakket wilt winnen.(+1 om dit te winnen).

♥ Like me also on my Facebook Page.

♥ Abonneer op mijn Youtube channel.

♥ Like me on Twitter.

♥ Voeg me toe op Snapchat : BeautySpot (naomix31).

De giveaway is geldig voor België en Nederland.

De giveaway is gewonnen door Emke. Veel plezier ermee.

Ik zou zeggen veel succes met deze giveaway.

 Liefs Naomi.x

10 opmerkingen:

Unknown zei

Zou dit mooie pakket graag willen winnen omdat ik meer mooie ooglooks wil gaan maken! Dikke kus sanne. (Insta: sannewynhoven)

Anoniem zei

Het lijken me super leuke productjes! Kei mooie kleuren 😍 @Lamourjolie_

Emke De Jonghe zei

Wauw! ♡ Ik doe mee, alles gedaan!

Unknown zei

Wauw!! Dit pakket met toffe producten zou ik wel heel blij van worden������ ik ben 6/9 bevallen van ons zoontje Arvin en nu weer heerlijk aan het shoppen voor mij zelf en deze mooie make up zou super zijn om mijzelf Wat te verwennen tussen de kraam cadeaus! Hihi dusss fingerscrossed ����

Groetjes Marijke Horjus ��

Daphne Loquet zei

Wauw! Wat een leuke winactie! Deze zou ik heel graag willen winnen omdat ik zelf ook hééél veel bezig met met make-up, ik ben er stiekem wel een beetje aan verslaafd😛 en ik vind het kei leuk om pakketjes te ontvangen! Je zou me er een héél groot plezier meedoen!! Hope to win🍀

Nell Henry zei

Ik zou zo graag dit pakket winnen omdat ik geen enkele van deze merken heb en ik ze zo graag wil uitproberen. Super dat je dit doet! Instagram is: @nellhenry

Nell Henry zei

Ik zou dit pakket zo graag winnen, omdat ik geen enkele van deze merken heb en er al zoveel goeds over heb gehoord en omdat ik er zoveel looks mee zou willen uitproberen 😍 super leuke winactie!!

Sabrina zei

Super mooi! Ik doe graag mee omdat ik van lippies hou en graag morphe wil testen! Ik heb alles gedaan! Sabrinawtw

Isabelle zei

Heel mooi pakketje! Ik doe graag mee!! Zou leuk zijn om jouw favorieten ook te ontdekken. Ik volgde je al overal ;-)

Unknown zei

Beste Naomi, omg wat een pracht en luxe winactie waar ik maar al te graag deel aan neem. Meeste van deze merken heb ik nog niet in mijn stash en zou dus heel fijn zijn om deze toe te mogen voegen natuurlijk. Zeg nu zelf wie word er nu niet vrolijk van deze luxe winactie? Nu kan ik alleen nog maar duimen en hopen. Dankbaar voor deze winactie en voor ieder good luck xoxo